søndag 20. november 2011

Og vinnaren er...


*trommevirvel*



Kjempeflott respons på gjevekken min, heile 172 lodd var med i trekninga. Eg har brukt ettermiddagen på å møysommeleg skrive ned alle namn og nummer, og har trekt ein vinnar via random.org og vinnartalet var lodd nummer 96 


Gratulerer så mykje til Bitteliten - som eg gler meg til å treffe i morgon, så her blir det kjapp overlevering av premie!

Og eg lova ein trøystepremie. Den har eg faktisk ikkje fått tatt bilete av, men det får bli spanande for den heldige :) Det er i alle fall noko godt og varmande det også! Trøystepremievinnarloddet var 101 og det loddet tilhøyrer Nina med bloggen dill og dall og sånt og bloggbutikken Budeiesøm (fantastisk namn!)


Igjen, tusen takk for så flott respons. Kanskje det ikkje blir så lenge til neste gjevekk - dette var jo skikkelig KJEKT!


God søndag til fine lesarar! Eg har hatt ein herlig dag med avslutning for babysang i kyrkja (så mange fine folk altså! ), storesøster har vore på sitt første venebesøk utan foreldre (ho elska det!), deilig andebryst til middag og no skal dei vaksne i huset sjå film i sofaen, ete litt snop og vere kjæraster.

5 kommentarer:

  1. JUHU VANT JEG!!?!
    Så utrolig gøy! Bruker liksom ikke ha så veldig vinner lykke, så dette var stas :)
    Ses i morgen!

    Ha en flott kveld videre!

    Hilsen fra Bitteliten

    SvarSlett
  2. Gratulerer til vinnaren!! Lurar på om denne her har gått meg hus forbi, eg har vore litt periodebloggar i det siste;) Men hadde nok aldri vunne likevel... Babysong er koseleg, dumt me ikkje har tilbodet her! Ha ei fin veke i vente :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse til vinnerene!
    Verdige vinnere.

    Og du, jeg kan ikke love meg bort til tapetmorro hos deg før jeg ser om jeg klarer å håndtere tapeten her. Tenk om jeg er en katastrooofe innen tapetsering? He he. Vi får se.
    Savner deg! Må treffes snart.

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige vinnerne :)

    I kveld skal jeg og mannen kose oss med ribbe. Gleder meg!
    Fineste ukesstart til deg,
    maiaklem

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne! :D

    SvarSlett